sobota, 11. september 2010

AFTERSUN

Pocitnic, pravih in vrocih je konec! Hocem nazaj! Zdaj je spet mraz, dez in le redko se vreme spomni, da je bilo se skoraj vceraj poletje. C`est la vie, kako kazu Englezi.

Ugotovil sem, da ni doma nic novega, razen, da je splosno stanje duha mogoce se slabse. Tisti redki posamezniki, ki dvigujejo to povprecje so res svetle izjeme. Mogoce bi morali, tako kot radijski program, zapovedati kvote (seveda se s tem, kar se slo.glasbe tice, NE strinjam) norosti/pameti med ljudmi, ker je zdaj dejansko prevec prvega. Saj nisem razocaran nad tem, to me je ze minilo, samo cudim pa se se vedno. Ljudem bi mogoce za zacetek bilo treba prepovedati gledati TV in RA, ki sta polna spama in, potem bi mogoce doumeli, da je na svetu se kaj, poleg slovenskega sranja in bi se lahko pocutili "kot, da se jim je z mozganov odlepil en velik, nagravzen cigumi", kot pravi Desa na FB:)). Desa pac zna z besedami.

Zal mi je, da nisem bil na Coxu in Umeku, ampak to blato me ni pritegnilo. Sicer pa bi vsem ljuditeljem elektro muske priporocal kar center te glasbe - Ibizo. Tam lahko VSE te svetovne dj-e poslusate vsak dan. In celo za MANJSI denar, kot je vstopnina v kaksno Ambasado. Spet ena slovenska posebnot a la Adria? V Slo je res izgleda tako - cim manj dati in ciiiim vec zakasirati. Isto kot z modnimi trgovinami - slaba izbira in tisto dobro prevec zasoljeno. Tudi za to podrocje priporocam Ibizo, predvsem ob razprodajah. Vsa svetovna imena za primeren denar. Ampak sicer jaz prisegam na Internet. Ne povem vira, da ne bomo vsi obleceni enako kot je to zdaj slucaj - vse samo se H & M, Zara in NewYorker...ni prav originalno. 


Zanima me tudi to, kako je mogoce, da se pri Brussels Airlines dobi CENEJSA karta za Ljubljano kot pri Adrii, a leti vedno enako letalo, Adria (codeshare)? Clovek bi temu rekel sramota. Saj gre lahko samo za 15 eur razlike, pa vendar. Vecinoma letimo Slovenci domov. Da ne govorim o nehigienicno visokih cenah. Vsem pac ne placuje drzava kart. Ampak o tem sem ze pisal. Samo ogorcenje ostaja. Ko sem prijatelju, ki dela pri nasem nacionalnem let.prevozniku povedal to, mi ni hotel verjeti. Hecno. Pa saj ni point v tem, da verjame, ker je to pac dejstvo. Point je, da je to najmanj smesno in tudi nedopustno in sramotno. Ne glede na to, da imajo dober servis, ceprav bi tisto plastiko od pribora pa ze res lahko zamenjali. Sploh za take cene kart.


Kako pa kaj tukaj? O Bruslju ne morem tudi kaj novega napisati, razen, da se veliko govori o moznem razpadu drzave. Valonci se vec ne morejo pogovarjati z Flamci, ki so ta vikend, baje 10.000-i paradirali in s kolesi obkrozali mesto in demonstrirali, da je Bruselj na flamskem ozemlju. A jaj. A v Bruslju jih zivi baje manj kot 5%. Bruselj je tretja regija, ima poseben status in v njem je vec kot ena tretjina tujcev in priseljencev. Baje tudi Policija ne ukrepa, niti, ce npr. ti demonstranti mecejo paradiznike v stavbe s fr. napisi, baje nocejo konfliktov. Halo..

Veseli me, da sem navezal nekaj stikov z ljudmi, ki sem se druzil v mladosti! Super vas je bilo vse videti. Upam, da kontakt ostane.  

toliko od novic oz nenovic. No news is good news pravijo. "Au re-lire".. ostanite zdravi.....predvsem v glavah in srcih - verjemite, hitro se lahko sfizite, imam veliko dokazov...


ps: prvic in bolj amatersko sem zmontiral 2 videa...letosnja Ibiza:


Video 1
Video 2
Moje novo umetnisko ime: DJ Merci.er 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za vas komentar.