torek, 3. avgust 2010

Torek












Clovek ima vcasih boljse, vcasih slabse dneve. Danes je tisti prve vrste. Pa se ni zgodilo nic prelomnega ali tako zelo pomembnega. Najbrz gre preprosto za zadovoljstvo, da si tam, ker ti je prav, da si in se pocutis, da nekako vse siba. (razen enega prijateljstva, ki se je koncalo enosmerno, po mailu in s copy-paste pesmico..zaljivo se mi zdi, ampak pesem je dobra :) Mogoce se kaj napisem o tem, ceprav, ne vem, ce hocem..).









Mogoce pa lahko, tako kot nekateri pisejo dnevnik o pozitivnih stvareh, ki so se jim zgodile cez dan, napisem, zakaj sem dobro;



* Srecal sem Maryam, bivso profesorico, ki je ne bom nikoli pozabil, ker je tako fina, kot clovek in kot ucitelj. O njej sicer ne vem prav veliko osebnih stvari, vem, da je prezivljala zelo tezke trenutke ob izgubi mame, da ni tipicna Francozinja in vem katera pesem jo vedno gane. Poleg moje. (Chason bleu/E.Piaf). Tudi ona se predaja kadilskim uzitkom in veckrat rece "super, da kadis, to je pa res dobro, ne" :))



* Danes smo se do solz nasmejali med poukom francoscine - zaradi neznanja ljudje marsikaj recejo narobe in potem izpade to zelo smesno - tako so Nemci izpadli perverznezi, ena se najraje umiva v morju, pri igrici "Jacques a dit" smo se ze na pol slacili (ob pesmi Deshabillez-moi/J.Greco) in super hitro je minilo, pa se zelo zabavno je bilo. Tako bi moral potekati pouk tudi v rednem solanju, uspeh bi bil garantirano veliko boljsi oz. ucenci bi veliko raje hodili v sole. VSE skoraj je odvisno od profesorja se mi zdi. Nas Manuel je, tako kot Maryam, odlicen, simpaticen, lusten in prijazen. Hkrati pa vztrajen pri nasi izgovorjavi, ki je za vecino ena najtezjih stvari (napacno naglasene ali izgovorjene besede lahko spemenijo pomen ali pa ga celo izgubijo). Upam, da zacnem septembra naslednji nivo (beri: uspesno koncam tega tretjega).

* V sluzbi je bajno, ker so vsi, razen mene, M in C, na dopustu in dela ni zelo veliko, nekaj pa le. Zaradi tecaja pa mi dopoldna mine un/deux/trois. Vecina ljudi, ki jih srecujem je zelo prijazna.

* Yoox, ki ima trenutno bajne razprodaje (90%), mi je skoraj preko noci dostavil paket (za 15 eur dostave z UPS, pa se s kodo za popust...nepramaglljivi so) tako, da sem mu se vedno zvest - v 3-4 letih skoraj nisem kupil nicesar v trgovini, razen seveda na Ibizi. Tam pac to ni mozno, je prevec dobra ponudba. Verjetno bo tako tudi letos, konec avgusta so najbolj ugodni nakupi. Samo se bo treba brzdati, saj je pred Ibizo se Barcelona in tam na kupu Desigual in Custo Barcelola..


* Danes v parku Leopold sem bil dobesedno obkrozen z vranami, ki sem jim odstopil pol polnozrnate strucke, res so dobre, takoj bi imel eno doma.. pa tudi race so bile sponske - s svojimi potapljaskimi vragolijami in ceticami mladicev. Clovek res ne rabi veliko, da uziva! Tudi v nasem parku je super - tam pa se ne morem nacuditi tej nenavadni koloniji zivozelenih papig, ki soceloletne stanovalke tam. Letajo in se derejo kot zmesane in so super lepe. baje so ze precej let nazaj usle iz nekega zivalskega vrta. Zame ena vecjih zanimivosti Bruslja, bolj kot npr Manneken Pis.

* Moja prijateljica Anica (Anne-Marie) iz Metza mi je poslala razglednico iz nekega lepega francoskega otoka. Ceprav je (se) ne poznam osebno, pa sva navezala kar pristen in prijateljski odnos - po telefonu in mailu, vcasih tudi po stari dobri posti. Njena darila so vedno zelo dobra - npr. vintage francoski konjak ali sampanjec Veuve Cliqot, knjiga o vsej zgodovini njenega Metza so vredni omembe. Ni veliko takih se mi zdi. Da ti npr. preko telefona ali Skype-a zaigrajo Brahmsa! Bravo Ancka, take potrebujemo.

* Cabaret (film) je se zmeraj super, zame bo vedno. Tudi Liza je samo ena in edina.

* Veselim se dopusta, Slovenije, mame, Alenke, ki je prisla iz LON, Rence, ki je tudi ze prisla iz MEL, Samota, Irene, Vege-Erne, Natase, Nuse-Fride Kahlo, Majde, Slavice, Irene, prijateljev, znancev, macke, Ibize, Barcelone...in spet Bruslja. V tem letu in se malo sem se ga navadil ze tako, da ga znam celo pogresati. Imam sreco, tako jaz mislim, saj se mi zdi privilegij ta izkusnja tega mesta, drzave, jezika in ljudi, potovanj. Hvala. komur koli ze. Mogoce tudi Maji ;) (Ampak! za njenega mackona mi je pa seveda hudo - ce slucajno to bere-s, da ves! Mogoce pa bo lahko do konca zivel s to napako? Upam, da). 

* Vsec mi je fitnes kamor hodim (Silhuette Club Med), pa redna posedanja v obeh kaficih na Village Louise, pa obe romunski natakarici v kaficu na Schumanu (ki je, btw, odprt celo noc)

* Obozujem vse zivali, razen kaksnega nadleznega mrcesa. Saj ga se Ghandi ni marala, pa tudi Dalai Lami gredo npr. muhe na zivce! Pa bi bil jza izjema! :)

Bruselj je prestolnica stripa in likov kot so Strumfi in Tin Tin. Svoje mesto imajo v posebnem muzeju

Za en dan dovolj zadovoljstva. Jutri pa se spet pustimo presenetiti. La vie est belle, zivljenje je lepo, najbrz, ce ga zivis, bi lahko dopel Andraz (pa zakaj se ta dober in simpaticen pevec ne pojavlja vec na sceni, ob vseh falirancih, ki jih ima slovenska scena v prevelikem izobilju?). No, najbrz je to tako, da boljsi kot si, tezje uspes, vsaj v Sloveniji..
Drzim pesti, da bodo moji dobri obcutki se naprej trajali. Ker poznam tudi tiste druge, ko je clovek lahko potrt, prevec kriticen (v Sexu bi Charlote npr svetovala Carrie, da naj ze obisce shrinka, ker je postala cinicna) in se zdi skoraj vse zanic. Pa seveda ni. Svet je se naprej tak kot je. Vedno se pac spreminjamo mi. Dobro je, ce v +. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za vas komentar.