torek, 15. november 2011

Siol

Odprl sem nov blog, kjer bom zapisoval stvari, ki se strogo ticejo samo Belgije in Bruslja. Ta ostaja pa za vse ostalo. Ceprav nisem ze dolgo nic napisal in ceprav se kaj bistvenega ni zgodilo, sem se ziv. Se vec. Cakam, da mine zima, ki se je seveda komaj zacela (ne maram mraza), novo leto bo kmalu (kazalec je ta, kdaj neham delati v decembru) in da se pricnem uciti spanscino. Vse to je se nekje dalec ali pa ne.

Vmese je bila bolnica, pa malo domovine (jao, kaj se dogaja) in se kaj. Veseli me, da se vedno nisem tako zabluzen kot opazam nekatere, to se mi zdi, poleg zdravja, najpomembnejse. Ko opazujem, kako si nekateri resujejo zivljenja me nekam prime. Ampak, to je seveda njihov izbor in pravica, seveda. Ki pa seveda vpliva tudi na druge. A sekundarno. Vsak nosi svoj kriz, samo nekateri si ga res otezijo, vidim.

Bisto je, da je konec dober, ne? In na ta konec bomo se malo pocakali. Ampak cas vse pokaze...vse.

In se tole: Sedaj, ko imam racun tudi na Siol blogu, vidim, da so ga zakomplicirali v b.m. Res, lahko bi se naucili kaj od Googla. Ampak, tam je pac vec Slovenskih bralcev, ceprav je do sedaj ta blog obiskalo preko 1400 bralcev oz obiskovalcev. Ne morem verjeti...ker vem, da nin tako zanimiv. Ali pac. No, na severu ni nic dolgcas, Ljubljane pa ravno ne mece od zabave. Dobro, da se je zgodil Liffe.

http://belgija.blog.siol.net/

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za vas komentar.